Dacă ar trebui să descrii brandul Brunello Cucinelli într-un singur cuvânt, cu siguranță acel cuvânt ar fi - Demnitate. Demnitatea este în design, în branding, în caracter. Brandul și-a început existența cu producția de pulovere din cașmir încă din 1978. Nu este de mirare că această estetică „sporty chic” a jucat un rol important, iar în acest moment Brunello Cucinelli este un brand de lux renumit la nivel mondial. Țesăturile pot fi luxoase, dar hainele în sine sunt foarte confortabile și neobișnuite. Rafinament și precizie, eleganță și viteză. Îmbrăcăminte care se îmbină cu corpul, dar practic nu se simte când este purtată.
“Combinăm culori, forme, dar cel mai important lucru la care ne pasă este că există această imagine a măiestriei easy chic, fină, calități care dispar dacă porți haine sport sau strict formale”, spune Brunello Cucinelli
Valoarea îmbrăcămintei de lux este că se remarcă, valoarea îmbrăcămintei sport este că nu se simte. Cucinelli a reușit să combine avantajele ambelor tipuri în colecția sa. Succesul său este predeterminat nu numai de faima sa, ci și de tendința globală, în care hainele ar trebui să fie confortabile, practice și unice.